Celem testu jest sprawdzenie zrozumienia przez uczestników wiedzy przekazanej podczas szkolenia.
Test zawiera 40 pytań z podanymi odpowiedziami. W podanych odpowiedziach znajduje się tylko jedna właściwa odpowiedź.
Prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi w arkuszu odpowiedzi na ostatniej stronie zestawu testowego. Za każdą prawidłową odpowiedź przyznawany jest jeden punkt, za nieprawidłową odpowiedź nie ma punktu. Nie ma punktów ujemnych za niewłaściwą odpowiedź.
Maksymalnie można uzyskać 40 punktów. Test jest zaliczony po uzyskaniu minimum 60%, tj. co najmniej 24 punkty. Czas przeznaczony na rozwiązanie testu: max 40 minut.
A. Stały proces wzorcowania wobec liderów z tej samej branży lub z poza branży |
B. Jednorazowe działanie mające na celu zebranie informacji o poziomie efektywności osiąganego przez liderów w branży |
C. Metoda pozyskiwania Głosu Klienta (Voice of the Customer) |
D. Jedna z technik kreatywnego myślenia i generowania innowacyjnych pomysłów. |