Cel testu:
Celem testu jest sprawdzenie zrozumienia przez uczestników wiedzy przekazanej podczas szkolenia.
Zasady:
Test zawiera 23 pytania z podanymi odpowiedziami. W podanych odpowiedziach znajduje się tylko jedna właściwa odpowiedź.
Prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi. W przypadku pomyłki prosimy o zaznaczenie obwódką błędnej odpowiedzi. Za każdą prawidłową odpowiedź przyznawany jest jeden punkt, za nieprawidłową odpowiedź nie ma punktu. Nie ma punktów ujemnych za niewłaściwą odpowiedź.
Maksymalnie można uzyskać 23 punkty. Test jest zaliczony po uzyskaniu minimum 65%, tj. co najmniej 14 punktów. Czas przeznaczony na rozwiązanie testu: max 30 minut.
C. Problematyczne, ponieważ klient i tak dostrzega średnie wartości wskaźników z danego okresu |
B. Bez sensu ponieważ i tak nie można każdego przypadku kontrolować |
A. Kluczowe, ponieważ każdy taki przypadek powoduje niezadowolenie klienta i stanowi marnotrawstwo |
D. Stratą czasu, ponieważ lepiej skupić się na tym co jest najważniejsze |